تصویر ثابت

خانه / اخبار / معرفی کتاب «معجزه فارقلیط در واتیکان» توسط مؤلف کتاب، استاد محمدرضا آبرون (شرح حال روحانی مسیحی شیعه شده ارومیه ای)

معرفی کتاب «معجزه فارقلیط در واتیکان» توسط مؤلف کتاب، استاد محمدرضا آبرون (شرح حال روحانی مسیحی شیعه شده ارومیه ای)

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی جلسه معرفی کتاب «معجزه فارقلیط در واتیکان» توسط مؤلف کتاب، استاد محمدرضا آبرون در حوزه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) برگزار گردید.

استاد آبرون در این جلسه به تشریح جریان شیعه شدن مرحوم آیت الله شیخ محمدصادق فخر الاسلام پرداختند. ایشان افزودند تألیفات فخر الاسلام به بیش از هفتاد جلد کتاب می رسد که متأسفانه توسط خادم خودفروخته ایشان به آتش کشیده شد. هم اینک از کتاب های ایشان تنها ۱۱ عنوان در دست می باشد.

آیت الله محمدصادق فخرالاسلام شبها به تهجد مشغول بوده و در مجالس مناظره بسیار می درخشیدند. در پایان ایشان پس از بازگشت از یک میهمانی احساس سوزش در درون نموده و همان شب پس از تهجد شبانه در حال سجده از دنیای فانی به جوار رحمت حق رحلت می کنند. لذا احتمال شهادت ایشان وجود دارد.

کتاب «معجزه فارقلیط در واتیکان» ان شاء الله تا شش ماه آینده به چاپ خواهد رسید. شایان ذکر است عکس منحصربفرد آیت الله شیخ محمدصادق فخرالاسلام نزد استاد آبرون می باشد که ان شاء الله به زودی برای اولین بار در کتاب مذکور چاپ خواهد شد.

درباره‌ی مدیر

حوزه علمیه امام خامنه‌ای مدظله العالی ارومیه تاسیس سال 1394

حتما ببینید

بازدید دانش آموزان از حوزه علمیه در راستای آشنایی با حوزه و دروس حوزوی

دانش آموزان پایه های هفتم ، هشتم ، نهم و دهم دوره متوسطه  از مساجد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *