تصویر ثابت

خانه / اخبار / گروه جهادی شهید حججی مدرسه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه شکل گرفت.

گروه جهادی شهید حججی مدرسه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه شکل گرفت.

‍ حجت‌الاسلام قاسم‌خانی در گفت و گو با پایگاه خبری حوزه ارومیه، ضمن اعلام این خبر به اهمیت همگانی سازی خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت تأکید نمود و اظهار داشت: خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت همواره مورد توجه و تأکید متولیان حوزه‌های علمیه است.

🔸مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ارومیه افزود: منظومه‌ی معرفتی اسلام، مشتمل بر صدها درس از لزوم انفاق و تعاون در بِرّ و تقوا و تأکید بر نفع رساندن به مردم و اهمیت قیام به قسط است که باید میلیون‌ها جوان کشور را به این امر مهم توجه داد.

🔹وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از تاسیس گروه های جهادی در حوزه های علمیه، با بیان این که گروه جهادی شهید حججی حوزه علمیه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ارومیه از یکسال پیش تشکیل شده است، اظهار داشت: این گروه جهادی فعالیت های ارزشمندی را در عرصه مدارس علمیه و سطح شهر انجام داده است.

🔸وی یادآور شد: گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ارومیه، همزمان با هفته دفاع مقدس به طور رسمی آمادگی خود را به نهادها و سازمان‌های ذی ربط جهت خدمت رسانی در مناطق محروم و در همه زمینه هایی که وجود طلبه در آنجا لازم است، اعلام نموده است.

🔹حجت‌الاسلام قاسم‌خانی تصریح کرد: بدیهی است که فعالیتهای این گروه جهادی در ایام و ساعاتی که به وظیفه اصلی طلاب که همان مجاهدت علمی است، خللی وارد نشود.

درباره‌ی مدیر

حوزه علمیه امام خامنه‌ای مدظله العالی ارومیه تاسیس سال 1394

حتما ببینید

بازدید دانش آموزان از حوزه علمیه در راستای آشنایی با حوزه و دروس حوزوی

دانش آموزان پایه های هفتم ، هشتم ، نهم و دهم دوره متوسطه  از مساجد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *