تصویر ثابت

خانه / اخبار / بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

بسم الله الرحمن الرحیم

وذکّرهم بایّام الله… سوره ابراهیم آیه ۵

هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. امام خمینی(ره)

یوم الله ۱۳ آّبان یادآور تبعید مرجع تقلید و رهبر نهضتی است که در سال۱۳۴۳ در دفاع از کیان اسلام و استقلال ایران اسلامی شجاعانه در اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون فریاد برآورد، روزی که یادآور کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم وابسته پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است.

یوم الله ۱۳آبان تنها برگی زرین از اسلام جویی و استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت بزرگ ایران نیست، بلکه مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی است که در طی ۴۰سال در مقابل همه تهدیدات نظامی و اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه ایستادگی کرده و امروز برآنند پس از شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان فریاد ایستادگی و مقاومت را در مقابل یزیدیان زمان سر دهند و سربلندانه همگام با مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم بار دیگر حماسه ای دینی و انقلابی بیافرینند.

مردمی که با دادن هزینه های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند، قله های علم و فن آوری را فتح کردند و عزّتمندانه پرچم اسلام و ایران را به اهتزاز در آوردند و آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند، امروز با نصب العین قرار دادن نقشه راه رهبری معظم انقلاب می روند تا در جنگ اقتصادی نیز همچون جنگ نظامی و جنگ فرهنگی حماسه دیگری خلق کنند.

حوزه های علمیه، اساتید و طلاب ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای«مد ظله العالی»، مردم مومن و انقلابی را به حضور پر شور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت می‌کنند، سیزده آبانی که رئیس جمهور کنونی آمریکا بر آن است تا با حربه تحریم‌های اقتصادی آزموده را بار دیگر بیازماید و ملتی را به مبارزه طلبی فرا بخواند که طی چهار دهه از انقلاب در کوره‌های امتحانات بزرگ الهی همواره سربلند بیرون آمده است، ملتی که فرزند عاشوراست و با نگاه به صبح ظهور تصمیم دارد تا آرمانهای امام و شهدا را تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی محقق سازد.

نصر من‌الله و فتح قریب

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

 

 

 

 

 

مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ملت همیشه در صحنه را به حضور پرشور در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی فرا خواند.

طلاب و اساتید حوزه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه نیز همگام با مردم ایران در روز مبارزه با استکبار جهانی در این راهپیمایی استکبار شکن شرکت خواهند کرد ان شاء الله تعالی.

درباره‌ی مدیر

حوزه علمیه امام خامنه‌ای مدظله العالی ارومیه تاسیس سال 1394

حتما ببینید

مناجات ابوحمزه ثمالی

دعای اَبوحَمزه ثُمالی دعایی از امام سجاد(ع) شامل صفات خداوند، اسم اعظم و همچنین دربردارنده مفاهیمی مانند دشواری‌های قبر و قیامت، سنگینی بار گناهان و لزوم اطاعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *