تصویر ثابت

خانه / اخبار / دهم شهریور شروع سال تحصیلی جدید

دهم شهریور شروع سال تحصیلی جدید

آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۸ روز شنبه دهم شهریور خواهد بود ان شاء الله تعالی.

حجت الاسلام قاسم خانی مدیریت محترم حوزه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه با بیان مطلب فوق به تشریح فعالیت های تابستانی این حوزه مبارکه پرداختند و افزودند:

تابستان امسال برای حوزه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه بسیار پر برکت بود. دوره تحقیقات تابستان به مدت ۴۵ روز با برنامه های علمی و اخلاقی متنوع برای طلاب گرامی این حوزه و با حضور اساتید مدرسه و اساتید مدعو برگزار گردید. دوره دانش افزایی مبلغین، دوره میثاق طلبگی طلاب جدید الورود استان، مصاحبه طلاب جدید الورود کل استان، دوره دانش افزایی اساتید حوزه های علمیه استان و میزبانی از مبلغین گروه جهادی و تبلیغی منتظران مصلح از جمله برنامه هایی بود که در مدرسه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه برگزار گردید. هم اینک نیز دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید الورود این مدرسه در حال برگزاری است و روی هم رفته تابستان پربرکت و پرکاری در این مدرسه مبارکه رقم خورد.

فعالیت های فرهنگی کانون فرهنگی حوزه علمیه امام خامنه ای برای نوجوانان نیز در دوره تابستان در حال برگزاری می باشد.

حجت الاسلام قاسم خانی در ادامه افزودند به خواست خدای متعال شروع سال تحصیلی جدید از روز شنبه دهم شهریور ماه خواهد بود و اساتید محترم و طلاب گرامی با تمام توان در جهت انجام وظایف طلبگی خویش و جلب رضایت حضرت صاحب الأمر علیه السلام خواهند کوشید.

درباره‌ی مدیر

حوزه علمیه امام خامنه‌ای مدظله العالی ارومیه تاسیس سال 1394

حتما ببینید

برگزاری امتحانات شفاهی طلاب پایه پنجم

امتحان شفاهی فقه طلاب پایه پنجم حوزه علمیه توسط اساتید حوزه علمیه برگزار گردید. گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *