تصویر ثابت

خانه / اخبار / برگزاری اولین جلسه شورای پژوهش

برگزاری اولین جلسه شورای پژوهش

اولین جلسه شورای پژوهش حوزه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه با حضور مدیریت محترم، اساتید بزرگوار و معاونت محترم پژوهش استان جناب آقای علیزاده برگزار گردید. معاونت محترم پژوهش استان در این جلسه مانع اصلی پژوه را، انگاره نادرست از پژوهش دانستند و پژوهش را چیزی جدا از فعالیت های آموزشی ندانستند. ایشان در بیان اهمیت و ضرورت تشکیل شورای پژوهش، این شورا را موجب فراگیر شدن و تعمیق فعالیت های پژوهشی و هماهنگی سیاست های علمی مدرسه دانستند. آقای علیزاده پژوهش را موجب تعمیق آموزش دانستند و اظهار کردند: طلبه نباید احساس کند که پژوهش باری اضافه بر گردن اوست بلکه پژوهش راه صحیح آموزش دانستند.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قاسم خانی مدیریت محترم حوزه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه با تشریح برنامه های دوره تحقیقات تابستان بیان فرمودند: در این دوره حدود چهار ساعت از برنامه تابستان در روز در راستای کار های تحقیقی و پژوهشی طلاب گرامی اختصاص داده شده است و اساتید گرانقدر با برگزاری جلسات روزانه و طولانی مدت به تعمیق مطالب ارائه شده در این دوره می پردازند.

مدیریت محترم حوزه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) ارومیه همچنین بر لزوم هماهنگی برنامه های ابلاغی از طرف ستاد نیز تأکید کرده و از ابلاغ های ناهماهنگ و تداخل برنامه ها انتقاد نمودند.

در این جلسه همچنین اساتید بزرگوار به بیان نظرات خود پرداخته و کمبود فرصت را مانع اساسی فعالیت های پژوهشی دانستند.

درباره‌ی مدیر

حوزه علمیه امام خامنه‌ای مدظله العالی ارومیه تاسیس سال 1394

حتما ببینید

برگزاری امتحانات شفاهی طلاب پایه پنجم

امتحان شفاهی فقه طلاب پایه پنجم حوزه علمیه توسط اساتید حوزه علمیه برگزار گردید. گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *