تصویر ثابت

خانه / اخبار / اخبار بسیج طلاب / همایش حوزه انقلابی و طلاب ولایی در ارومیه برگزار می شود

همایش حوزه انقلابی و طلاب ولایی در ارومیه برگزار می شود

همایش حوزه انقلابی و طلاب ولایی فردا با حضور آیت الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران در ارومیه برگزار می شود.
 

حجت الاسلام کریم حسینخانی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی : این همایش ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه ۲۴ آبانماه با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود.

وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته مکرر بر تربیت طلاب پایبند به آرمانهای انقلاب و امام راحل تأکید کرده اند چراکه معتقدند اگر حوزه انقلابی نماند نظام در خطر تحریف از انقلاب قرار می گیرد.

حجت الاسلام حسینخانی افزود: مطالبه رهبری برای انقلابی بودن حوزه های علمیه، زمینه آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و بازنگری در متون درسی حوزه های علمیه را برای تربیت طلابی عالم و مجتهد فراهم کرده است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید به سمت و سویی رود که طلاب به سلاح علم و مقتضیات روز مسلح شده و از طرفی از بحث ضرورتهای انقلاب، حوزه در تراز انقلاب اسلامی نیز غفلت نشود.

وی اذعان داشت: حوزه های علمیه نیز می تواند مانند دیگر مراکز علمی به آفت تحجرگرایی، عزلت نشینی و مدرک گرایی دچار شود این درحالی است که حوزه های انقلابی از این آسیبها جلوگیری کرده و طلاب و روحانیت را برای حضور در صحنه و ادای دین و تکلیف نسبت به آرمانهای انقلاب تربیت می کند.

حجت الاسلام حسینخانی در ادامه به برنامه های سفرآیت الله خاتمی به ارومیه اشاره کرد و گفت:  امام جمعه موقت تهران عصر امروز به ارومیه سفر می کند.

وی گفت: آیت الله خاتمی امشب در مراسم عزاداری دهه آخر صفر در حسینیه ثارالله ارومیه سخنرانی خواهد داشت.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به دیدار آیت الله خاتمی با علما و روحانیان ارومیه اشاره کرد و افزود: دیدار علما و روحانیان ارومیه با آیت الله خاتمی صبح فردا ۲۴ آبانماه در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینخانی اظهار کرد: سخنرانی در «همایش حوزه انقلابی و طلاب ولایی» که ظهر فردا، ۲۴ آبانماه در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود، از دیگر برنامه های آیت الله خاتمی در سفر به ارومیه است.

درباره‌ی مدیر

حوزه علمیه امام خامنه‌ای مدظله العالی ارومیه تاسیس سال 1394

حتما ببینید

تجدید بیعت با شهدا

به مناسبت هفته دفاع مقدس طلاب حوزه علمیه امام خامنه ای(مدطله العالی) باحضور در مزارشهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *