تصویر ثابت

خانه / اخبار / اجلاس فرهنگ و آموزش کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی

اجلاس فرهنگ و آموزش کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی؛ سردار علی شمشیری  جانشین مشاور و دستیار فرماندهی معظم کل قوا در اجلاس فرهنگ و آموزش کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی که صبح امروز با حضور مسیولان استانی و کشوری در حسینیه اعظم ثار الله ارومیه برگزاری شد با اشاره به پیروزی نیروهای مقاومت بر رژیم خود خوانده داعش و ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز شاهد  تحقق بیانات امام خمینی رضوان الله در زمان انقلاب و قبل از آن هستیم که بسیح صد ها میلیونی در سراسر جهان در حال گسترش است.
وی تاکید کرد: بسیج در تمام قائله های جهانی حضوری مستمر و پایبند داشته و در دوران ۸سال جنگ تحمیلی نیز به بهترین شکل حاضر شد.
سردار شمشیری با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)در خصوص اهمیت بسیج اظهار داشت: اگر بسیج صد های میلیونی در جهان تشکیل شود ابر قدرت ها نمیتوانند ظلمی علیه مردم مسلمان جهان داشته باشند.
وی تصریح کرد: اگر قریب ۸۰۰دانش آموز  و ۱۵۰فرهنگی از استان به درجه رفیع شهادت رسیدند در عوض اکنون اقتدار جمهوری اسلامی را رقم زده و تاثیر بسزایی در همه ملت ها جهت مقاومت در مقابل ابر قدرت ها داشتیم.
جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا اظهار داشت: امام خمینی(ره) چند ماه قبل از رحلت منشور روحانیت را بیان کرده و در آن آرمان های انقلاب اسلامی را به طور دقیق بیان کرد.
سردار شمشیری مهم ترین آرمان امام خمینی (ره) را اینگونه بیان کرد: مقاومت های مردم منطقه به جهانیان آموخت که می توان سالیان سال در مقابل ابر قدرت ها مقابله  کرد.
وی با اشاره به اشغال سوریه توسط تروریست ها ادامه داد: بیش از ۷۰درصد کشور سوریه در تصاحب تروریست ها بوده و  بیش از ۷۰کشور پشتوانه تروریست ها بودند اما مردم سوریه با مقاومت پیروزی  به ارمغان آوردند.
جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا به پیام ملک عبدالله شاه قبلی عربستان به بشار اسد افزود: وی طی نامه ای به بشار اسد از او خواست تا از مقاومت دست برداشته و ارتباط هود با ایران را به خداقل برساند اما بشار اسد پس از ۳روز  به وی خبر داد که ما از محفل شما یاد گرفته ایم با دشمنان دشمنمان دشمنی کنیم و ایران با دشمن دشمن ما یعنی اسراییل مخالف است پس دوست و یار مناسبی برای ما است.
 
وی همچنین با اشاره به حمله صهیونیست ها در سال۱۹۸۲به بیروت گفت:تعدادی از لشگر ایران با عنوان لشگر ۲۷به منطقه اعزام شده و به شعیان بیروت درس مقاومت آموختند.
سردار شمشیری همچنین به اشغال لبنان و پیروزی  حزب الله دد منطقه  تصریح کرد: نیروهای مقاومت حزب الله موفق شدند پس از بیست سال با مقاونت و تلاش ذلیلانه دشمنان را از کشور بیرون کرده و حزب الله را تقویت کنند.
جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ادامه داد:دشمنان از به وجود آمدن اژدهایی در منطقه خبر دادند که ایران مغزو سر آن سوریه تن و بدن آن و لبنان دم آن است دشمنان درضدد تخریب تن و دم این اژدها برآمدند اما با بدترین نوع شکست روبرو شدند.
وی بااشاره به جنگ ۳۳روزه لبنان ومقاومت مردم سوریه در مقابله با دشمنان اظهار داشت: نیروهای حزب الله مردم سوریه با وود اینکه بیش از ۸۰درصد خاک خود را از دست داده بودند توانستند با مقاومت و الهام گرفتن از مقاومت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران همچنین رهنمود های امام خمینی(ره)  پیروزی دلشنین برای خود و شکست و ضربه ای جبران ناپذیر برای دشمنان به ارمغان بیاورند.
سردار شمشیری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ از کمترین سلاح هابرخوردار بوده و از هرگونه موشکی بی بهره بودند اما اکنون رتبه پنجم موشکی را به خود اختصاص داده اند.
جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا از تشکیل بسیج جهانی در سراسر جهان خبرداد و اذعان داشت: دانش  آموزان و معلمان و پشتوانه های حقیقی انقلاب هستند و شهدای الگوهای انقلابند و باید در صدد نابودی اسرائیل برآییم.
 

درباره‌ی مدیر

حوزه علمیه امام خامنه‌ای مدظله العالی ارومیه تاسیس سال 1394

حتما ببینید

مناجات ابوحمزه ثمالی

دعای اَبوحَمزه ثُمالی دعایی از امام سجاد(ع) شامل صفات خداوند، اسم اعظم و همچنین دربردارنده مفاهیمی مانند دشواری‌های قبر و قیامت، سنگینی بار گناهان و لزوم اطاعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *